fluister in een wereld
die alleen maar roept.

blijf dichtbij jezelf
en laat zien waar jij voor staat.

Waar staat bezign voor?

Je hoeft niet te schreeuwen om gehoord te worden. Door op zoek te gaan naar het daadwerkelijke verhaal waar jij als opdrachtgever achterstaat en onderdeel van bent, kan jij gehoord worden. Tijdens elk project staat het verhaal van iedere opdrachtgever centraal met als doel hoorbaar te worden tussen het lawaai.

Onze visie

Een krachtig concept zet aan tot initiatiefrijk en fantasievol denken.

Onze missie

Iedere opdrachtgever een stem te geven voor zijn of haar verhaal.

Onze uitdaging

Door middel van het minimale het maximale onder de aandacht te brengen.

Mijn verhaal

Ik ben Bas Zijlstra en ik ben sinds 9 jaar bezig met alle facetten van communiceren via design. Ik heb me in deze periode ontwikkeld via design, concepting, video, fotografie en marketing. Dit is een traject geweest dat heeft geresulteerd in een stijl waarin ik met het minimale het maximale onder de aandacht probeer te brengen. Een krachtig concept moet aanzetten tot initiatiefrijk en fantasievol denken.

Ik heb tijdens mijn studie de kans gehad me eerst te concentreren op het praktische, zowel grafisch als audiovisueel. De laatste jaren was dit meer strategisch gericht. Tijdens mij afstudeerproject kon ik me verdiepen in het toepassen van transmedia storytelling. Een verhaal vertellen door middel van verschillende media uitingen, waarbij elke uiting een deel van het verhaal verteld. Een goede manier om een boodschap in verschillende delen, waarmee je de doelgroep raakt en activeert.

Bovenal ben ik gewoon een nuchtere Groninger die liefde heeft voor het vak. Voor mij staat een goed gesprek en uitwisseling van idee├źn centraal om er achter te komen waar we voor staan.

Ben je benieuwd naar meer?

Ga dan naar portfolio.