iedere stap is een
onderdeel van het geheel.

probleemoplossend werken leidt tot
buitengewone, creatieve resultaten.

Leer van je slechte ideeën

Vaak beginnen we met het zoeken van oplossingen voor de vraag die we zelf hebben bedacht. Sta even stil bij deze zelfbedachte vraag. Is dit wel echt wat je wilt oplossen of zet je jezelf nu vast in een hokje? Zoom uit en kijk naar het geheel, wat is nou echt het probleem? Door het juiste probleem op te lossen sta je in de toekomst sterker.

Sterke merken onderscheiden zich door duidelijke keuzes te maken. Hoe het spreekt, wat het uitstraalt, hoe het beweegt, hoe alles voelt. Laten wij samen op zoek gaan naar de ultieme uitstraling die presenteert waar jij als merk voor staat.

Binnen een seconde bepaald een (potentiële) klant of hij jouw merk of bedrijf interessant vindt. Vaak is een website hier van essentieel belang. Zorg ervoor dat jouw digitaal visitekaartje vanaf de eerste seconde zowel optisch als inhoudelijk indruk maakt.

Marketing is een heel breed begrip van zichzelf, maar toch kan het heel eenvoudig uitgelegd worden. Marketing moet er namelijk voor zorgen dat je gezien gaat worden bij de doelgroep die interessant is voor jouw merk of bedrijf. 

Mensen hebben de behoefte aan betekenis en willen zichzelf ergens in herkennen. Storytelling is de meest natuurlijke manier van communiceren. Je kunt mensen door jouw pure verhaal te vertellen verbinden en sturen. De beleving van jouw verhaal staat hierin voorop.

De vertaling van concept is een voorlopig ontwerp. Een concept is een verzameling van ideeën, verpakt in een goed verhaal met sterke onderbouwing waarop je een beslissing kunt nemen, zowel visueel als inhoudelijk.