In 2012 besluit de v.v. Westerlee het roer om te gooien. Het bestuur wil werken aan een nieuw beleid zonder de cultuur van de club te verloochen. De club als centrale plek binnen een klein dorp, als maatschappelijk centrum voor alle inwoners.

Dit vraagt om een nieuwe media strategie waarin de nieuwe combinatie van de traditionele waarden die er zijn moeten samen gaan met nieuwe media.

In eerste instantie voldoet een nieuwe website, echter in het hele proces groeide dit hele project uit tot een compleet pakket. Zo ontstaan naast de website een presentatiegids, promotievideo, programmaboek, clubblad, club TV en een boek waarin de geschiedenis van de club wordt omschreven. Dit laatste project is bijna klaar, waarbij gelet is op de huisstijl en kernwaarden van de club.

We zijn samen de uitdaging aangegaan om, vanuit een blanco beginsituatie, samen te komen tot een huisstijl en design voor de toekomst. Het met elkaar in overleg blijven, vormde de basis tot het uiteindelijke resultaat, waarbij de club steeds het gevoel heeft gehad de waarden waar men voor staat nooit los te laten.

Een vernieuwing omzetten in beeld met behoud van de eigen cultuur.

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Ben je benieuwd naar meer?

Ga dan naar portfolio.